loading...
دانلود آهنگ جدید
اخطار
ADmin بازدید : 867 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

متن کامل البوم بگو سیب از پویا بیاتی

| در این پست متن تمامی اهنگ های البوم بگو سیب را به صورت اختصاصی قرار داده ایم |

% متن کامل البوم بگو سیب از پویا بیاتی

متن اهنگ به تو میسپارمش

خدااااااااخدااااااا

با دل خون و چشم خیس به تو میسپارمش اسون نیست

نفسم توی دستات باشه نزا یه نفسم تنها شه

نگرانت کنه هر لحظه که با هر چیزی دلش میلرزه

تو به جای من بهش عادت کن تو خیال منو راحت کن

خدااااااااااااااا

اگه خرده گره به یه دست دیگه بازم اسم منو اشتباهی میگه

اگه سخته برام اگه دوست دارمش گریه میکنمو به تو میسپرمش

خدااااااااااااااا

اگه خرده گره به یه دست دیگه بازم اسم منو اشتباهی میگه

اگه سخته برام اگه دوست دارمش گریه میکنمو به تو مسپرمش

به تو میسپارمش تا وقتی میگیری دستاشو تو سختی
تا بزاره رو هم چشاشو تو به جام نگرانش باش و
تو خدایا حواست باشه
نزا یک نفسم تنها شه
نزا کم شه یه تار موشو
اگه سردشه بپوشون روشو

خدااااااااااااااا

اگه خرده گره به یه دست دیگه بازم اسم منو اشتباهی میگه

اگه سخته برام اگه دوست دارمش گریه میکنمو به تو میسپرمش

متن ترانه آهنگ تنهایی نرو

میری که هر لحظه به یادت دلتنگیام آروم نگیره
بد کردی اما خوبیا تو میمیرم و یادم نمیره

شاید برای خستگیهات کم بود شونه های خسته ام
شاید یه وقتی اشتباهی یه ذره قلبتو شکستم

تو میگی از اون سر دنیا هم تماشام میکنی
جاده رو مه بزنه چه جوری پیدام میکنی
تو نمیشناسی شبای سوت و کور جاده مو
حرفامو گوش کن از این بیراهی تنهایی نرو

نرو بزار پای سفرت بشم یه وقت خسته نشی
منو با خودت ببر که درد دوری نکشی

نگو دوره نگو دیره که من هول میکنم
به هوای تو اگه باشه تحمل میکنم

میری که هر لحظه به یادت دلتنگیام اروم نگیره
بد کردی اما خوبیاتو میمیرم و یادم نمیره

شاید برای خستگیهات کم بود شونه های خسته ام
شاید یه وقتی اشتباهی یه ذره قلبتو شکستم

تو میگی از اون سر دنیا هم تماشام میکنی
جاده رو مه بزنه چه جوری پیدام میکنی
تو نمیشناسی شبای سوت و کور جاده مو
حرفامو گوش کن از این بیراهی تنهایی نرو

نرو بزار پای سفرت بشم یه وقت خسته نشی
منو با خودت ببر که درد دوری نکشی

نگو دوره نگو دیره که من هول میکنم
به هوای تو اگه باشه تحمل میکنم

متن آهنگ تو میتونی

اگه میشه یه کمی تب کن بگو قلبت تو اتیشه
خیال کن بی من میمیری خیال کن مگه چی میشه

مگه چی میشه
مگه چی میشه

یه لحظه بیقراری کن برام لحظه شماری کن
یه چیزی مثل بی تابی نمیدونم یه کاری کن

یه چیزی مثل دلشوره مثل حالی که ناجوره
بگو دلواپسم میشی حالا که راهمون دوره
یه چیزی مثل دلشوره مثل حالی که ناجوره
بگو دلواپسم میشی حالا که راهمون دوره

میخوام وقتی که من نیستم بگی خیلی پریشونی
خیال کن عاشقم هستی خیال کن
تو که میتونی تو که میتونی

یه لحظه بیقراری کن برام لحظه شماری کن
یه چیزی مثل بی تابی نمیدونم یه کاری کن

یه چیزی مثل دلشوره مثل حالی که ناجوره
بگو دلواپسم میشی حالا که راهمون دوره
یه چیزی مثل دلشوره مثل حالی که ناجوره
بگو دلواپسم میشی حالا که راهمون دوره

متن آهنگ بگو سیب

برات یه جمله مخصوص دارم
تو رو من قده قلبم دوست دارم

میخوام ثابت کنم هر جور باشی
نمیزارم که از من دور باشی

به رویا میکشونم با تو خوابم
نگی از خوابم این تصویر داغو

مث ایینه که دل میده به دیوار
منو تو قلب معصومت نگه دار

نشون دادی که خوب بلدی منو بهم بریزی
دست خودت نیست بخدا بخوای نخوای عزیزی

برای من کنج دلت یه جایی دست و پا کن
تورو خدا منو با اسم کوچیکم صدا کن

نشون دادی لیاقت دوستت دارم رو داری
چه لحظه ایسی جون میده واسه عکس یادگاری
تکون نخور پلک نزن به هم نریزه ترکیب
یه خورده عاشقونه تر..اهان
حالا بگو سیب

متن آهنگ عذاب میکشم

گریه میکنم به احترام تو گریه میکنم به خاطر خودم

گریه میکنم که تنهایی من  کادوی توئه واسه تولدم

میشه چشماتو بهم قرض بدی جای هردومون میخوام گریه کنم

داره دلتنگی کلافم میکنه مث اسمون میخوام گریه کنم

عذاب میکشمو از یاد تو میرم
با خاطرات خوب تو اروم میگیرم
نه میدونی چقدر داغونم از دوریت
نه میفهمی با چه زجری میمیرم

عذاب میکشمو از یاد تو میرم
با خاطرات تو اروم میگیرم

نه میدونی چقدر داغونم از دوریت
نه میفهمی با چه زجری میمیرم

من دارم به خاطرت اب میشم تو داری منو فراموش میکنی

با خودم فکر میکنم اینجا ایا داری حرفای منو گوش میکنی

عذاب میکشمو از یادت تو میرم با خاطرات تو اروم میگیرم

نه میدونی چقدر داغونم از دوریت نه میفهمی با چه زجری میمیرم

عذاب میکشمو از یاد تو میرم
با خاطرات تو اروم میگیرم

نه میدونی چقدر داغونم از دوریت
نه میفهمی با چه زجری میمیرم

متن اهنگ عکس دوتایی

منو گاهی تو خلوتت صدا کن که فاصله منو ازت نگیره

یه وقتایی قسم بخور که اسمم

,

که اسمم تو خاطرت نمیره

منو پنهون نکن تو خاطراتت اگه حتی ازم گلایه داری

باید اونقدرازمن گفته باشی که رو سرت بدونم سایه داری
بزار عکس دوتایی مونو جایی که دستامو تو دستت دیده باشن
همه بشناسنم وقتی رسیدم یه جایی اسممو شنیده باشن

باید اونقدر از من گفته باشی که باورت شه چیزی کم نداری
کسی از جای خالیم اگه پرسید به روی خودتم حتی نیاری

گلای خشک یادگاریمونو بازم یه گوشه ای بذار بمونه
بزار خیال کنم پیش تو هستم نه فقط که چه راهی بینمونه

بزارعکس دوتایی مونو جایی که دستامو تو دستت دیده باشن
همه بشناسنم وقتی رسیدم یه جایی اسممو شنیده باشن

متن آهنگ تو فکر چشاتم

تو فکر چشاتم چه رویای خیسی تو هم داری از چشم من مینویسی

برات یادگاری فقط اشک اوردم نیگاه کن چقدر حق بارونو خوردم

توکه تا ابد رو دلم پا گذاشتی رو اسمم چرا اسمتو جا گذاشتی

روی دستای بارون باید سر بزارم فدای سرت من که حرفی ندارم

دیگه خو گرفتیم با این چشم به راهی
من و آیینه و ساعت و تنگ ماهی
فدای سرت از دلم دل بریدی
اگه رو به روت بودم اما ندیدی

تو که تا ابد رو دلم پا گذاشتی رو اسمم چرا اسمتو جا گذاشتی

رو دستای بارون باید سر بزارم فدای سرت من که حرفی ندارم

تو فکر چشاتم چه رویای خیسی تو هم داری از چشم من مینویسی

برات یادگاری فقط اشک اوردم نیگاه کن چقدر حق بارونو خوردم

تو که تا ابد رو دلم پا گذاشتی رو اسمم چرا اسمتو جا گذاشتی

رو دستای بارون باید سر بزارم فدای سرت من که حرفی ندارم

متن آهنگ جای تو خالی

پر از تنهایی ام ای کاش بودی

که داره زندگیم از دست میره

یه اهنگی گذاشتم که میدونم
اگه گوشش کنی گریه ات میگیره

صدام از گریه ی دیشب گرفته
دارم میمیرم از دیوونه حالی

با اشکام باز مهمونی گرفتم
همه چی هست فقط جای تو خالی

دارم دنبال عکسامون میگردم
همونا که لب دریا گرفتیم

اگه ما سهم همدیگه نبودیم
چرا توی دل هم جا گرفتیم

چه معصومانه افتادی دادی تو این عکس
چه لبخند نجیبی رو لباته

تو میخندی و من گریه ام گرفته
چقدر این خونه تشنه ی صداته

تو یادت رفته وقتی گریه دارم
برای اشکای من شونه باشی
تو یادت رفته باید خونه باشی
باید پیش من دیوونه باشی

نگو خونه بگو دیوار بی در
که سر تا پاشو خاموشی گرفته
مگه من توی تقدیرت نبودم
شاید دنیا فراموشی گرفته

متن اهنگ تو که خوابی


خاطرت اینقدر عزیزه که توی تصورم
جا تو خالی میزارم یه عمری غصه میخورم
هر دفعه میبینمت میگم این اخرین دفعه ست
به تو زل میزنم انگار فقط همین دفعه ست

تورو میکشونمت اینجا به هر بهونه ای
بهترم وقتی که نزدیکمی وقتی خونه ای
من مریضم وقتی چشمای تو از من دوره
تو که خوابت میبره میمیرم از دلشوره

تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم
شبا تا صبح به نفس کشیدنت فکر میکنم
میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه
عشق تو ثروتمو و چشم تو دنیای منه

تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم
شبا تا صبح به نفس کشیدنت فکر میکنم
میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه
عشق تو ثروتمو و چشم تو دنیای منه

تورو میکشونمت اینجا به هر بهونه ای
بهترم وقتی که نزدیکمی وقتی خونه ای
من مریضم وقتی چشمای تو از من دوره
تو که خوابت میبره میمیرم از دلشوره

تو که خوابی همش نفسا توچک میکنم
شبا تا صبح به نفس کشیدنت فکر میکنم
میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه
عشق تو ثروتمو و چشم تو دنیای منه

خاطرت اینقدر عزیزه که توی تصورم
جا تو خالی میزارم یه عمری غصه میخورم
هر دفعه میبینمت میگم این اخرین دفعه ست
به تو زل میزنم انگار فقط همین دفعه ست

تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم
شبا تا صبح به نفس کشیدنت فکر میکنم
میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه
عشق تو ثروتمو و چشم تو دنیای منه

تو که خوابی همش نفساتو چک میکنم
شبا تا صبح به نفس کشیدنت فکر میکنم
میشمرم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه
عشق تو ثروتمو و چشم تو دنیای منه

متن آهنگ بی دردسر

تو از دستام سر خوردی چه بی اندازه ترسیدم

به حدی که تموم عمر با فکرش خواب بد دیدم

دلم از آب میترسید به خاطرت به دریا زد

تو از دستام سرخوردی دلم مجبور شد جا زد

دلم تن داد به طوفانی که خاصیت دریا بود
نمیشد هیچ کاری کرد این از چشمات پیدا بود

منو بی دردسر چشمات به جایی میکشونن که
نشستم از خودم میگم به گوشت میرسونن که

دلم تن داد به طوفانی که خاصیت دریا بود
نمیشد هیچ کاری کرد این از چشمات پیدا بود
منو بی دردسر چشمات به جایی میکشونن که
نشستم از خودم میگم به گوشت میرسونن که

تو گوشاتو بگیر محکم دارم من از خودم میگم
دارم با خودم از روزی که عاشقت شدم میگم

دلم تن داد به طوفانی که خاصیت دریا بود
نمیشد هیچ کاری کرد این از چشمات پیدا بود
منو بی دردسر چشمات به جایی میکشونن که
نشستم از خودم میگم به گوشت میرسونن که

متن اهنگ به من رحم کن

نمیخوای صداتو کسی بشنوه
داری با خودت درد و دل میکنی
چه زجراوره این که فکر میکنم
هین روزا دستامو ول میکنی

الان چند روزه که قهری باهام
خندیدنت اذیتم میکنه
سرحرفو واکن کنارم بشین
سکوت تو ناراحتم میکنه

یه چیزی بگو پس چرا ساکتی
بگوکه هنوزم دلت بامنه
بزار فکر کنم وقتی تنها میشم
دلت شور تنهاییمو میزنه
یه چیزی بگو بغضمو نشکنه
بگو که نمیتونی ترکم کنی
برای من و تو جدایی نبود
قسم خورده بودی که ترکم کنی

به من رحم کن من دلم نازکه
به حدی که با گریه عاشق شدم
تو هر جای دنیا بری شک نکن
باید باز برگری پیش خودم
به جایی رسیدم که حس میکنم
نفس نکشیدن برام سخت نیست
تو اونقدروابسته بودی به من
که جز من کسی با تو خوشبخت نیست

یه چیزی بگو پس چرا ساکتی
بگوکه هنوزم دلت بامنه
بزار فکر کنم وقتی تنها میشم
دلت شور تنهاییمو میزنه
یه چیزی بگو بغضمو نشکنه
بگو که نمیتونی ترکم کنی
قرار من و تو جدایی نبود
قسم خورده بودی که ترکم کنی

متن آهنگ رنگ سال

تموم شهروعاشق تو کردم

همه رویام اینه کاش میشد
یه چیزی توی دنیای تو باشم
بهت از خودتم نزدیکتر شم
یه وقتایی میشد جای تو باشم
یه چیزی که یه روز پشت یه ویترین
تصادفی تماشام کرده باشی
یه پول کهنه باشم توکتابت
که تو با ذوق پیدام کرده باشی

نمیدونم هنوز تردید دارم
که بارونیت باشم یا شالت باشم

چقدر به هم میومدیم من و تو
اگه میشد که رنگ سالت باشم

من از خدامه لااقل بزاری
که روزی چند دفعه دورت بگردم
اخه ببین چه جوری عاشقم که
تموم شهروعاشق تو کردم

عاشقت شدم من عاشقت شدم من
عاشقت شدم من عاشقت شدم من

همه رویام اینه کاش میشد
یه چیزی توی دنیای تو باشم
بهت از خودتم نزدیکتر شم
یه وقتایی میشد جای تو باشم
یه چیزی که یه روز پشت یه ویترین
تصادفی تماشام کرده باشی
یه پول کهنه باشم تو کتابت
که تو با ذوق پیدام کرده باشی

نمیدونم هنوز تردید دارم
که بارونیت باشم یا شالت باشم

چقدربه هم میومدیم من و تو
اگه میشد که رنگ سالت باشم

من از خدامه لااقل بزاری
که روزی چند دفعه دورت بگردم
اخه ببین چه جوری عاشقم که
تموم شهروعاشق تو کردم

عاشقت شدم من عاشقت شدم من
عاشقت شدم من عاشقت شدم من

متن اهنگ نزدیکتر

میخواستم نزدیکترباشم بین من و تو یک نفس باشه
هر لحظه ازم دورترمیشی شاید همین فاصله بس باشه

بزار بمونه یک قدم تا تو وقتی به من نمیدی دستاتو
وقتی از این نزدیکترجا نیست دور از تو میمونم ولی با تو

شاید ستاره مون کنار هم نزدیکتر از این نمیشینه
شاید همین فاصله هم بد نیست چشمای خیسم تو رو که میبینه

میخواستم نزدیکترباشم من راضی ام به این دوری
شاید خدا دلش به رحم اومد من راضی ام همینجوری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروش ویژه ساعت ژله ای Ice
فروش ویژه ساعت ژله ای Ice





آیا به دنبال جدید ترین و مدرن ترین ساعت های روز دنیا هستید؟ ساعت های Ice Watch ساعت های شیک و زیبایی هستند که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. انتخاب اول هنرمندان و افراد مشهور جهان ...
ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. بدنه این ساعت از جنس پلاستیک تقویت شده است و بند آن نیز به بندهای ژله ای و سیلیکونی معروف می باشد که هنگام استفاده به علت سبک بودن آن بسیار راحت خواهید بود. این ساعت در رنگ های قهوه ای، سفید، سبز، قرمز، آبی، صورتی، بنفش و نارنجی عرضه شده است که انتخاب رنگ در قسمت ثبت سفارش صورت خواهد گرفت. ساعت ژله ای Ice دارای 6 ماه گارانتی تعویض نیز می باشد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 25000 تومان


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    دانلود نرم افزار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 160
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 353
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 922
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,331
  • بازدید ماه : 3,331
  • بازدید سال : 42,828
  • بازدید کلی : 1,837,931
  • آمار و سئو


    SEO Reports for dlmp3.rozblog.com